Ljubezen

Projekcijo filma v petek, 8. marca 2013, smo ob Mednarodnem dnevu žena posvetili našim obiskovalkam.

Fotografije dogodka si oglejte v fotogaleriji: >

LjubezenAmour, Michael Haneke, Avstrija / Francija / Nemčija, 2012, 127 min
Georges in Anne sta osemdesetletna upokojena učitelja glasbe, ki živita zadovoljno in umirjeno življenje v svojem pariškem stanovanju, predana drug drugemu in svoji strasti do glasbe. Nekega dne Anne zadane kap in njeno stanje se hitro slabša. Brezpogojna ljubezen starega para se znajde še pred zadnjo preizkušnjo. Ljubezen – zaslužena druga zlata palma za Michaela Hanekeja – je briljantno odigran in mojstrsko zrežiran intimen komorni film o moči ljubezni vpričo smrti. Te najnovejše stvaritve avstrijskega avtorja, ki so jo mnogi razglasili za mojstrovino in film leta, nikakor ne smete zamuditi.

Oskar 2013 za najboljši tujejezični film, zlata palma v Cannesu, 4 evropske filmske nagrade, zlati globus za najboljši tujejezični film, BAFTA za najboljšo glavno žensko vlogo in najboljši tujejezični film …

»Ljubezen še zdaleč ni kakšna mučna in boleča izkušnja, ki bi jo morda kdo pričakoval, temveč nežna elegija vseživljenjski ljubezni. /…/ Z Ljubeznijo nam Haneke podarja sočutno, silovito in inteligentno ljubezensko zgodbo, ki s svojimi protagonisti in gledalci ravna spoštljivo. Ta nepričakovana dobrota je – prihajajoč od takšnega neprizanesljivega režiserja – osupljiva. Hkrati pa tudi – brez dvoma – neizmerno ganljiva.« – Catherine Wheatley, Sight & Sound

»Bogata, iskrena, globoko ganljiva študija o spoprijemanju z intimnostjo, boleznijo in smrtjo. /…/ Film ne bi mogel biti bliže popolnosti.« – Geoff Andrew, BFI

»To je strastna, boleča, intimna drama, ki jo lahko primerjamo z Bergmanovimi Prizori iz zakonskega življenja.« – Peter Bradshaw, The Guardian

»Scenarij je mojstrovina sočutja in razumevanja, ki nezgrešljivo zadane vse prave note. /…/ To je globoko human film, poln presenečenj; veličastno delo briljantnega umetnika, ki neustrašno zre v globino duše.« – Piers Handling, filmski festival v Torontu

»Presenetljivo za Hanekeja, a scela logično za tematiko filma, pa je pri tej zelo iskreni in res mojstrsko režirani intimni pripovedi dejstvo, da je Haneke, ta moralni kirurg sodobne družbe, tokrat prav vse družbeno pustil zunaj zgodbe. Staranje in umiranje prikaže kot najintimnejše in najbolj pristno človekovo doživljanje.« – Ženja Leiler, Pogledi

Preberite več:  IMDb >   Uradna stran >   Distributer >   Kinodvor >    Nazaj na spored >