Projekcije filma:

petek, 26. april, 21.00

LIFFe po LIFFU

petek, 3. maj, 21.00

LIFFe po LIFFu

sobota, 4. maj, 19.00

LIFFe po LIFFu

Oni

Loro

Paolo Sorrentino, Italija / Francija, 2018, 157 min, biografski

Silvio se v perverznem svetu korupcije in neprestanih zabav ukvarja s političnimi nasprotniki in svojo ženo, ki ji je dovolj njegove nezvestobe ... Satiričen domišljijski portret kontroverznega italijanskega politika in tajkuna Silvia Berlusconija ter njegovih krogov. LIFFe 2018.

Zgodba

Čedni mladenič Sergio ima eno samo ambicijo: zapustiti rojstno Taranto na jugu Italije in oditi v Rim, da bi se tam vključil v kroge večkratnega predsednika vlade Silvia Berlusconija. Svoj načrt uresničuje dosledno in brez moralnih pomislekov. Vrata v svet vplivnih in bogatih mu odpre trgovanje z lepimi mladimi dekleti, ki vplivneže spremljajo na različne dogodke in razvratne zabave. Medtem se Silvio v tem perverznem svetu korupcije in neprestanih zabav ukvarja s političnimi nasprotniki in svojo ženo, ki ji je dovolj njegove nezvestobe …

Igralska zasedba

Toni Servillo, Elena Sofia Ricci, Riccardo Scamarcio, Kasia Smutniak, Euridice Axen, Fabrizio Bentivoglio idr.

Festivali, nagrade

Toronto (svetovna premiera). Srebrni trak (nagrada združenja italijanskih filmskih novinarjev) za najboljši scenarij, igralko, stransko igralko, stranskega igralca, nagrada Guglielma Biraghija za obetavno mlado igralko. Busan. LIFFe.  

»Paolo Sorrentino se loti italijanske politike v satirični, profani in domiselni fikcionalizaciji kontroverznega italijanskega tajkuna in politika Silvia Berlusconija ter njegove klike. /…/ V sekvencah, ki sodijo med najbolj izvirne v njegovi filmografiji, Sorrentino iz Tonija Servilla izvabi izjemen nastop. Nekoliko neotesani, a šarmantni, uglajeni, a nerodni Berlusconi je prikazan kot skupek nasprotij; režiser je odločen, da bo v njem poiskal več kot zgolj klovna.«
– Piers Handling, Mednarodni filmski festival v Torontu

»Na nikogar nisem hotel kazati s prstom, to bi bilo zahrbtno in pretenciozno. Raje sem izbral ton, ki ga upravičeno označujejo za revolucionarnega: ton nežnosti. Morda z leti človek postane bolj spravljiv. Mislim, da sta film ali knjiga za razliko od novinarskih poročil, ki vse bolj stavijo na razvnemanje čustev, zadnja branika razuma. Poskušal sem razumeti. V filmu ni niti poražencev niti zmagovalcev, to je le svet, ki se je znašel v zelo težki, brezupni situaciji.«
– Paolo Sorrentino

Bodite obveščeni o dogajanju
v Mestnem kinu Ptuj