Zbirka filmske literature

V filmski čitalnici v najlepšem kotičku male dvorane Mestnega kina Ptuj je na voljo več kot 200 enot referenčne mednarodne filmske literature. Veliko večino impresivne zbirke nam je doniral na Dunaju živeči ptujski cinefil Miha Veingerl, sproti pa jo še dopolnjujemo. Če bi želeli kakšno knjigo o filmu ali povezano s filmom v skupno dobro prispevali tudi vi, nam pišite.

Knjige so na voljo za listanje v dvoranici. Za izposojo na dom pa pišite na nina.milosic@cid.si.

Seznam knjig
  1. Aaron M., Spectatorship: The Power of Looking On, Wallflower Press, 2006
  2. Adam H. C., Eadweard Muybridge: The Human and Animal Locomotion Photographs, Taschen, 2016
  3. Agee J., Agee on Film: Criticism and Comment on the Movies, Modern Library, 2000
  4. Allen W., Four Films by Woody Allen, Faber & Faber, 2003
  5. Die Ausstellung, Deutsche Kinemathek – Museum für Film und Fernsehen Berlin
  6. Balcerzak S. & Sperb J. (ur.), Cinephilia in the Age of Digital Reproduction: Film, Pleasure and Digital Culture, Vol. 1, Wallflower Press, 2009
  7. Ball A., American Beauty: The Shooting Script, Newmarket Press, 1999
  8. Ballhaus M., Das fliegende Auge: Michael Ballhaus, DoP, im Gespräch mit Tom Tykwer, Berlin Verlag, 2011
  9. Bazin A., Kaj je film?, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 2010
  10. Beach, C. (ur.), Claude Chabrol Interviews, X
  11. Bergman I., Persona & Shame: The Screenplays, Marion Boyars Publ., 2002
  12. Bertetto P. (ur.), Action!: How Great Filmmakers Direct Actors, Minimum Fax, 2007
  13. Beutler C. & Niermann J. (ur.), Die Schönheit des Betrachters: eine fotografische Annäherung im Dialog mit Filmschaffenden, edition text + kritik, 2018
  14. Bordwell D., Pripoved v igranem filmu, UMco, 2012
  15. Bordwell D., The Rhapsodes: How 1940s Critics changed American Film Culture, University of Chicago Press, 2016
  16. Bosma P., Film Programming: Curating for Cinemas, Festivals, Archives, Columbia University Press, 2015
  17. Braudy L. & Cohen M. (ur.), Film Theory and Criticism: 6th Edition, Oxford University Press, 2004
  18. Brecht B., O filmu, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 2010
  19. * Bresson R., Zapiski o kinematografu, Slovenska kinoteka, 1997
  20. Brombach I., Eine offene Geschichte des Kinos: Filmlektüren mit Jacques Rancière, Vorwerk 8, 2014
  21. Carrière J.-C. & Bonitzer P., Scenaristova vadnica, Cankarjeva založba, 2000
  22. Cateridge J., Film Studies for Dummies, Wiley, 2005
  23. Cavell S., Refleksija filma, X
  24. Chandler G., Film Editing: Great Cuts every Filmmaker and Movie Lover Must Know, Michael Wiese Prod., 2009
  25. Chansel, D. Europe on-screen – Cinema and the Teaching of History, Council of Europe Publishing, 2001
  26. Cherchi Usai P., Spencer C. et al. (ur.), The Art of Film Projection, George Eastman House, 2019
  27. Cherchi Usai P., Smrt filma: zgodovina, kulturni spomin in digitalni mračni vek, Slovenska kinoteka, 2012
  28. Clarke A.C., 2001: A Space Odyssey, Brown Book Group, 1990
  29. Coen E. & Coen J., Collected Screenplays 1, Faber & Faber, 2002
  30. Colman F., Film Theory: Creating a Cinematic Grammar, Wallflower Press, 2014
  31. Corman R., How I made a hundred Movies in Hollywood and never lost a Dime, DaCapo Press, 1998
  32. Corrigan T., A Short Guide to Writing about Film, Pearson, 2014
  33. Crittenden R., La Nuit Americaine, British Film Institute, 1998
  34. Cronin P. (ur.), Be Sand not Oil: The Life and Work of Amos Vogel, Synema, 2014
  35. Cronin P., Herzog on Herzog, Faber & Faber, 2003
  36. Časopis za kritiko znanosti, št. 242: Filmski um: filozofičnost filma, filmskost filozofije, Študentska založba, 2010
  37. Daney S., Filmski spisi, Slovenska kinoteka, 2001
  38. Darke C., La Jetée, British Film Institute, 2016
  39. Davis F., Afterglow: A Last Conversation with Pauline Kael, DaCapo Press, 2003
  40. De Rosa M. & Hediger V. (ur.), Post-What? Post-When?: Thinking Moving Images beyond the Post-Medium/Post-Cinema Condition, Mimesis International, 2017
  41. Deshpande S., World Cinema: A Critical Introduction, Routledge, 2018
  42. Dialogi, št. 10/2020: Vera in spiritualnost v sodobnem filmu, Aristej, 2020
  43. Dolmark, J., Tkanje pogledov, X
  44. Ebert R., Awake in the Dark: The Best of Roger Ebert, University of Chicago Press, 2006
  45. Eisenstein S., The Short-Fiction Scenario, University of Chicago Press, 2017
  46. Ephron N., When Harry met Sally…, Knopf, 1990
  47. Epstein J., Bonjour Cinema und andere Schriften zum Kino, X
  48. Eue R. et al. (ur.), Jonas Mekas: der Flaneur mit der Kamera, Synema, 2013
  49. Eue R. et al. (ur.), Provokation der Wirklichkeit: 50 Jahre Oberhausener Manifest, Synema, 2012
  50. Faber M. (ur.), Farbiges Leuchten: Transparente Filmstandfotos der 1920er und 1930er Jahre, Albertina/Fotohof Edition, 2016
  51. Fellini F., Making a Film, Contra Mundum, 2015
  52. Filmarija, št. III/1: Nacionalni program za film 2018 – 2023, Društvo slovenskih režiserjev, 08/2018
  53. Frey M. & Sayad C. (ur.), Film Criticism in the Digital Age, Rutgers University Press, 2015
  54. Gibbs J., Mise-En-Scene: Film Style and Interpretation, Wallflower Press, 2001
  55. Gleiberman O., Movie Freak: My Life Watching Movies, Hachette Books, 2017
  56. Goetz A., Animirajmo! Priročnik za animiran film v vrtcih in šolah, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, 2016
  57. Grant B.K., Film Genre: From Iconography to Ideology, Wallflower Press, 2006
  58. Grissemann S., Horwath A. & Schlagnitweit R. (ur.), Was ist Film: Peter Kubelkas Zyklisches Programm im Österreichischen Filmmuseum, Synema, 2010
  59. Grundmann R. (ur.), A Companion to Michael Haneke, Wiley, 2010
  60. Haberl G. & Schlemmer G. (ur.), Die Magie des Rechtecks: Filmästhetik zwischen Leinwand und Bildschirm, Europa Verlag, 1991
  61. Hammett-Jamart J., Mitric P. & Novrup Redvall E. (ur.), European Film and Television Co-Production: Policy and Practice, Palgrave Macmillan, 2019
  62. Hanak-Lettner W. (ur.), Bigger Than Life: 100 Jahre Hollywood, eine jüdische Erfahrung, Jüdisches Museum Wien/Bertz & Fischer, 2011
  63. Haneke M., Liebe: Das Buch, Hanser Verlag, 2012
  64. Haneke M., Das weiße Band, eine deutsche Kindergeschichte: Das Drehbuch zum Film, Berlin Verlag, 2009
  65. Harris M., Five Came Back: A Story of Hollywood and the Second World War, Canongate Books, 2015
  66. Hayward S., Cinema Studies: The Key Concepts, Routledge, 2012
  67. Herzog W., Vom Gehen im Eis, X
  68. Hoberman J., Film after Film Or What Became of 21st Century Cinema?, Verso, 2013
  69. Hornaday A., Talking Pictures: How To Watch Movies, Basic Books, 2018
  70. Horwath M. (ur.), Der siebente Kontinent: Michael Haneke und seine Filme, Europa Verlag, 1991
  71. Insdorf A., Cinematic Overtures: How to Read Opening Scenes, Columbia University Press, 2017
  72. Iordanova D. (ur.), The Film Festival Reader, St. Andrews Film Studies, 2015
  73. Isenberg N., We’ll Always Have Casablanca: The Legend and Afterlife of Hollywood’s Most Beloved Film, WW Norton, 2018
  74. Jakiša M. & Gilić N. (ur.), Partisans in Yugoslavia: Literature, Film and Visual Culture, Transcript, 2015
  75. Jameson, F., Filmska kartiranja, X
  76. Jaspers K. et al. (ur.), Kino der Moderne: Film in der Weimarer Republik, Deutsche Kinemathek/Sandstein, 2018
  77. Journal of Film Preservation, št. 100, International Federation of Film Archives, 04/2019
  78. Journal of Film Preservation, št. 101, International Federation of Film Archives, 10/2019
  79. Journal of Film Preservation, št. 102, International Federation of Film Archives, 04/202
  80. Journal of Film Preservation, št. 103, International Federation of Film Archives, 10/2020
  81. Kael P., I Lost it at the Movies: Film Writings 1954 – 1965, Marion Boyars Publ., 1994
  82. Katz S., Film Directing Shot by Shot: Visualizing from Concept to Screen, Publishers Group UK, 1991
  83. Kauffmann S., Regarding Film: Criticism and Comment, PAJ Publ., 2005
  84. Keathley C., Cinephilia and History Or the Wind in the Trees, Combined Academic Publ., 2005
  85. Kermode M., Hatchet Job: Love Movies, Hate Critics, Picador, 2014
  86. KINO!, št. 1, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2007
  87. KINO!, št. 8/9: Stara šola kapitalizma, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2009
  88. KINO!, št. 10: Partizanski film, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2010
  89. KINO!, št. 11/12: Kino-integral!: prispevki k zgodovini slovenskega eksperimentalnega filma, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2010
  90. KINO!, št. 13/14, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2011
  91. KINO!, št. 15, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 10/2011
  92. KINO!, št. 16: Arhiviranje in kuratorstvo, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2012
  93. KINO!, št. 17/18: France Brenk 100, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2012
  94. KINO!, št. 19/20: Harun Farocki, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2013
  95. KINO!, št. 21: František Čap 100, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2013
  96. KINO!, št. 22: Razpad Jugoslavije na filmu, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2014
  97. KINO!, št. 23/24, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2014
  98. KINO!, št. 25/26: Mladinski film / Teorija filmske vzgoje, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2015
  99. KINO!, št. 27, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2015
  100. KINO!, št. 28/29, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2016
  101. KINO!, št. 34/35, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2018
  102. KINO!, št. 36, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2018
  103. KINO!, št. 37/38, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 05/2019
  104. KINO!, št. 39, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 11/2019
  105. KINO!, št. 40/41, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 04/2020
  106. KINO!, št. 42: Film in arhitektura, Društvo za širjenje filmske kulture KINO!, 10/2020
  107. Klevan A. (ur.), The Language and Style of Film Criticism, Routledge, 2011
  108. Klopčič M., Filmi, ki jih imam rad, Slovenska kinoteka, 1998
  109. Krajnc M. (ur.), 25 let po Jugoslaviji: vidiki pojma postjugoslovanski film, Slovenska kinoteka, 2017
  110. Kuhn G. & Westwell A., Oxford Dictionary of Film Studies, Oxford University Press, 2012
  111. Kühle S., Remakes: amerikanische Versionen europäischer Filme, Gardez, 2006
  112. Lambros M., After the Final Curtain: The Fall of the American Movie Theater, Jonglez, 2016
  113. Lapsley R. & Westlake M., Film Theory: An Introduction, Machester University Press, 2006
  114. Levi P., Razpad Jugoslavije na filmu: estetika in ideologija v jugoslovanskem in postjugoslovanskem filmu, Slovenska kinoteka, 2011
  115. Liz M., Euro-Visions: Europe in Contemporary Cinema, Bloomsbury Academic, 2016
  116. Loacker A. (ur.), Unerwünschtes Kino: deutschsprachige Emigrantenfilme 1934 – 1937, Verlag Filmarchiv Austria, 2019
  117. Lobato R., Sive ekonomije filma: kartiranje neformalne filmske distribucije, Slovenska kinoteka, 2014
  118. Mackendrick A., On Film-Making: An Introduction to the Craft of the Director, Faber & Faber, 2006
  119. Majcen M., Kubrickova Odiseja v vesolju: vodič za gledanje najboljšega filma vseh časov, Aristej, 2018
  120. Manning, S. Queen’s Film Theatre: Celebrating 50 years of QFT, the home of independent cinema in Northern Ireland, Queen’s University Belfast, 2018
  121. Marey E.-J., Chronophotograph, Deutsches Filmmuseum Frankfurt am Main, 1893/1985
  122. Martin A., Mise-En-Scene and Film Style: From Classical Hollywood to New Media Art, Palgrave Macmillan, 2014
  123. Martin S., New Waves in Cinema, Kamera Books, 2013
  124. McFarlane B., Real and Reel: The Education of a Film Obsessive and Critic, Machester University Press, 2011
  125. Mekas J. (ur.) & Maciunas G., Film Culture, št. 43: Expanded Arts Special Issue, 1966/2018
  126. Mercado G., The Filmmaker´s Eye: Learning (and Breaking) the Rules of Cinematic Composition, Taylor & Francis Ltd., 2010
  127. Mills J., Loving and Hating Hollywood: Reframing Global and Local Cinemas, Allen & Unwin, 2009
  128. Milne T. (ur.), Godard on Godard, X
  129. Minghella A., The English Patient: Screenplay, Random House, 1997
  130. Mitry J., The Aesthetics and Psychology of the Cinema, Indiana University Press, 2000
  131. Monaco J., How to Read a Film: Movies, Media and Beyond, Oxford University Press, 2009
  132. Morin, E., Kino ali imaginarni človek, X
  133. Moscowitz J. E., Critical Approaches to Writing about Film, Prentice Hall, 1999
  134. Moser W. (ur.), Blow-Up: Antonionis Filmklassiker und die Fotografie, Albertina/Hatje Cantz Verlag, 2014
  135. Moser W. (ur.), Film Stills, Albertina, 2016
  136. Mulvey L. & Rose R., Visual Pleasure and Narrative Cinema, Walther König, 2016
  137. Münsterberg H., The Film: A Psychological Study, Dover Publ., 2004
  138. Nair P. K., Yesterday’s Films for Tomorrow, Film Heritage Foundation, 2017
  139. Naremore J., An Invention without a Future: Essays on Cinema, University of California, 2014
  140. Nayman, A., It doesn’t suck. Showgirls, X
  141. Nedič L., Urgošikova B., Erdeljanović A. S. (ur.), Ita Rina: prva slovenska filmska zvezda, Slovenska kinoteka, 2007
  142. Nolan C., Memento & Following, Faber & Faber, 2001
  143. Ofner A., Siefen C. et al. (ur.), Chantal Akerman, Viennale/Schüren Verlag, 2011
  144. Ofner A. & Hurch H. (ur.), John Ford, Viennale/Schüren Verlag, 2014
  145. Ofner A. (ur.), Fritz Lang, Viennale/Schüren Verlag, 2012
  146. Ofner A, Flach S. et al. (ur.), Eric Rohmer, Viennale/Schüren Verlag, 2010
  147. Omasta M. et al. (ur.), Carl Mayer Scenar(t)ist: ein Script von ihm war schon ein Film, Synema, 2003
  148. Parkinson D., History of Film, Thames and Hudson, 2012
  149. Parth K., Hanley O. & Ballhausen T., Work(s) in Progress: Digital Film Restoration Within Archives, Synema, 2013
  150. Pelko S., Podoba misli, Študentska založba, 2006
  151. Perkins V. F., Film as Film: Understanding and Judging Movies, DaCapo Press, 1993
  152. Popek S. (ur.), Dokumentarni film, Slovenska kinoteka, 1999
  153. Popek S. & Pelko S. (ur.), Mi gradimo film – film gradi nas!, Slovenska kinoteka, 2001
  154. Popek S. & Šprah A. (ur.), Kako pisati zgodovino filma oziroma zgodovino umetnosti, Slovenska kinoteka, 2000
  155. Python M., The Life of Brian: Screenplay, Methuen, 2001
  156. Rea A., Eat what you Watch: A Cookbook for Movie Lovers, Harper Collins Publ. UK, 2017
  157. Reichhold C., Die Öscars: Österreich beim wichtigsten Filmpreis der Welt, Amalthea, 2015
  158. Robar Dorin F., Resničnost in resnica v dokumentarnem filmu, UMco/Slovenska kinoteka, 2008
  159. Rodriguez R., Rebel Without a Crew: Or How a 23-Year-Old Filmmaker with $ 7000 Became a Hollywood Player, Plume, 1996
  160. Rombes N., Cinema in the Digital Age, Wallflower Press, 2017
  161. Rosenbaum J., Goodbye Cinema, Hello Cinephilia: Film Culture in Transition, University of Chicago Press, 2010
  162. Rother R. & Thomas V. (ur.), Linientreu und populär: das UFA-Imperium 1933 – 1945, Bertz & Fischer, 2017
  163. Rudolf M., Ko beseda podobo najde: slovenska literatura in film v teoriji in praksi (1984 – 2012), UMco, 2013
  164. Ruoff J. (ur.), Coming Soon to a Festival near You: Programming Film Festivals, St. Andrews Film Studies, 2012
  165. Schenk I. et al. (ur.), Film – Kino – Zuschauer: Filmrezeption, Schüren Verlag, 2010
  166. Schickel R., D.W. Griffith: An American Life, Limelight Editions, 2004
  167. Schober A., The Cinema Makers: Public Life and the Exhibition of Difference in South-Eastern and Central Europe since the 1960s, University of Chicago Press, 2013
  168. Seeber G. & Mendel V., Der praktische Kameramann, Deutsches Filmmuseum, 1927/1980
  169. Sestero G. & Bissell T., The Disaster Artist: My Life inside The Room, the Greatest Bad Movie ever made, Sphere, 2015
  170. Sihler H. D., Mein Kino des 20. Jahrhunderts: erlebte Filmgeschichte, Wieser Verlag, 2016
  171. Slide A., Magnificent Obsession: The Outrageous History of Film Buffs, Collectors, Scholars and Fanatics, University Press of Mississippi, 2018
  172. Smith M. G. & Selzer A., Flickering Empire: How Chicago Invented the U.S. Film Industry, Columbia University Press, 2015
  173. Solana G. & Boneu B., Uncredited: Graphic Design and Opening Titles in Movies, Gingko Pr Inc., 2014
  174. Solecki S., A Truffaut Notebook, McGill-Queen’s University Press, 2015
  175. Stanković P., Rdeči trakovi: reprezentacija v slovenskem partizanskem filmu, Fakulteta za družbene vede, 2005
  176. Stanković P., Zgodovina slovenskega celovečernega igranega filma 1: slovenski klasični film (1931 – 1988), Fakulteta za družbene vede, 2013
  177. Stanković P., Zgodovina slovenskega celovečernega igranega filma 2: preporod slovenskega filma (1988 – 2004), Fakulteta za družbene vede, 2020
  178. Steinitz D., Geschichte der Deutschen Filmkritik, Edition Text+kritik, 2015
  179. Šprah A. (ur.), Matjaž Klopčič: eseji in pričevanja, Slovenska kinoteka, 2012
  180. Šprah A., Osvobajanje pogleda: eseji o sodobnem slovenskem filmu, Slovenska kinoteka, 2004
  181. Štefančič jr. M., Slovenski film 2.0: kritična enciklopedija slovenskega celovečernega filma 1991 – 2016, UMco, 2016
  182. Štefančič jr. M., Zadnji film: vzpon in propad novega Hollywooda I & II, UMco, 2008
  183. Tarantino Q., Natural Born Killers: The Original Screenplay, Grove Press, 2000
  184. Tarantino Q., Reservoir Dogs: The Screenplay, Grove Press, 2000
  185. Thomson D., How to Watch a Movie, Profile Books, 2016
  186. Thomson D., The New Biographical Dictionary of Film. Sixth Edition, Knopf, 2014
  187. Thomson D., Sleeping with Strangers: How the Movies shaped Desire, Vintage, 2020
  188. Thompson L., Film Light: Meaning and Emotion, Manchester University Press, 2017
  189. Tode T. & Wurm B. (ur.), Dziga Vertov: Die Vertov-Sammlung im Österreichischen Filmmuseum, Synema, 2006
  190. Towne R., Chinatown and The Last Detail: Two Screenplays, Grove Press, 1997
  191. Truffaut F., Die Filme meines Lebens: Aufsätze und Kritiken, Verlag der Autoren, 1997
  192. Truffaut F., Four by Truffaut: The Adventures of Antoine Doinel, Simon & Schuster, 2014
  193. Trušnovec G. (ur.), Ekran 50 let: zbornik 1962 – 2012, Slovenska kinoteka, 2011
  194. Ungerböck A. (ur.), Revanche: Texte – Materialien – Interviews, substance media, 2009
  195. Vanisian G. (ur.), On the Cinema of Karpo Godina Or A Book in 71383 Words, Filmkollektiv Frankfurt, 2013
  196. The Visitor’s Guide, Museo Nazionale del Cinema Torino
  197. Voglar M., Mali kino: estetska vzgoja, 2. del, Zbirka cicibanove urice, 1982
  198. Vollmer J., On Filmsets and Other Locations, Steidl, 2010
  199. Vrdlovec Z. & Nedič L., Boštjan Hladnik, Slovenska kinoteka, 2001
  200. Vrdlovec Z. & Dolmark J. (ur.), František Čap, Slovenski gledališki in filmski muzej, 1981
  201. Vrdlovec Z., Ples v dežju: analiza filma Boštjana Hladnika, Slovenski gledališki in filmski muzej, 1991
  202. Vrdlovec Z., Zgodovina filma na Slovenskem (1896 – 2011), UMco, 2013
  203. Vrdlovec Z., Zgodovina slovenskega filma, Didakta, 2010
  204. Wenders W., The Act of Seeing: Texte und Gespräche, Verlag der Autoren, 1992
  205. Wenders W., Emotion Pictures: Essays und Filmkritiken, Verlag der Autoren, 1988
  206. Wenders W., Die Logik der Bilder: Essays und Gespräche, Verlag der Autoren, 2015
  207. Weston J., The Film Director’s Intuition: Script Analysis and Rehearsal Techniques, Michael Wiese Prod., 2003
  208. Wheatley C., Caché, British Film Institute, 2012
  209. Wood M., Film: A Very Short Introduction, Oxford University Press, 2012
  210. Woods P. A., King Pulp: The Wild World of Quentin Tarantino, Plexus Publ., 1998
  211. Wunnicke, C., Selig & Boggs, Die Erfindung von Hollywood, X
  212. Zajc M. (ur.), Avdio-vizualni mediji in identitete, Slovenska kinoteka, 1996
  213. Zajc M., Digitalne podobe, Institutum Studiorum Humanitatis, 2005
  214. Zaoralová E., The Story of a Festival: 50 Years of the Karlovy Vary International Film Festival, Film Servis Festival Karlovy Vary, 2015
  215. Zobec P., Od daleč in blizu: pogovori z Mirjano, Beletrina, 2009
  216. Zobec P., Od Krima do Krima, Študentska založba, 2006
  217. Žižek S., Pogled s strani, Revija Ekran, 1988
  218. 10. Motovun film festival, publikacija, 2008
  219. Montage AV 27/1/2918, x
  220. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 1: Zootropolis
  221. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 2: Koko in velika skrivnost
  222. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 3: Vaiana – iskanje bajeslovnega otoka
  223. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 4: Dobri dinozaver
  224. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 5: Svet igrač
  225. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 6: Pogum
  226. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 7: Vrvež v moji glavi
  227. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 8: Avtomobili
  228. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 9: V višave
  229. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 10: Ratatouille
  230. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 11: Reševanje malega Nema
  231. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 15: Neverjetni
  232. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 16: Encanto – naš čarobni svet
  233. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 18: Veličastnih 6
  234. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 19: Svet igrač 3
  235. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 20: Raya in poslednji zmaj
  236. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 27: Neverjetni 2
  237. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 29: Iskanje pozabljive Dory
  238. Čudoviti svet filmov Disney in Pixar 32: Ledeno kraljestvo II
Bolj vizualni tipi pobrskajte tu:

Bodite obveščeni o dogajanju
v Mestnem kinu Ptuj